Pages

marți, 22 noiembrie 2011

Aproape nimic...

Aproape nimic...

Nimic, nimic, nimic,
Aici, pe foaia asta, cu scrisul mic,
Unde ar fi trebuit sa scriu totul,
Pana la urma, am scris nimic...

Si-nlocuiesc nimicul cu totul,
Am ramas pe dinafara de-a dreptul,
Si plec, si vin, dar nu ma-ntorc,
Acum, toti stiu secretul...

Nimic la tine nu-i ironic,
Te caut in spatiul edenic,
Te-nvat ce e sentimentul,
Nu reusesc, nu e nimic...

Si-ai devenit un inamic,
Te-am ajutat, dar tot nimic,
Mi-ai aratat indiferenta,
La urma, cand mai era un pic...

Lumina-i compusa din culoare,
Lasa-mi cuvantul sa zboare,
La tine sa devin alergic,
Acum, cand totul este logic!

Si ma intorc iar la nimic...
Imi pare rau ca te-am ales,
Si nu am vrut sa fie invers.
In urma, nimicul m-a cules...

Ce-ai inteles?
Hmm...
Ce n-ai inteles?
Nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...