Pages

marți, 22 noiembrie 2011

Calatorie spre fericire...

Calatorie spre fericire...

Singur, singur, singur,
Clipe de tacere,
Sufletul meu piere,
Inima-mi de gheata
Rataceste-n ceata.

Singur, singur, singur,
Doar eu si cu luna
Povestim intr-una
Clipe de durere,
Ea nimic nu-mi cere.

Singur, singur, singur,
Te-am rugat atunci
Sa nu ma arunci,
Dar mi-a ramas ceva
Si-l voi descifra.

Singur, singur, singur,
Ca timpul ce vine
Intrebari imi pune,
Noaptea e tarzie,
Ce melancolie!

Singur, singur, singur,
Scriu acum intr-una
C-am urat minciuna,
Singur ma descarc,
De voi ma despart.

Mai bine sa fii singur
si sa te simti singur,
Decat sa nu fii singur
si sa te simti singur...

Cel mai bine cum am zis,
Doar ca intr-un alt fel spus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...